*Przejdź do menu
*Nasze wartości
Poniższe wartości wynikają z wieloletnich doświadczeń naszej firmy i stanowią istotę naszej kultury.
Wartościami tymi kierujemy się wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również na zewnątrz, w relacjach z naszymi partnerami.
Cztery wartości, ustalone dla całego przedsiębiorstwa, podkreślają naszą tożsamość i są czynnikiem decydującym o trwałym
i zyskownym rozwoju.
1. ETYCZNA POSTAWA
Budowanie relacji między wszystkimi pracownikami naszego przedsiębiorstwa, opartych na wzajemnym szacunku i zaufaniu,
a w ten sposób promowanie szczerej komunikacji wewnętrznej oraz rzetelności w kontaktach na zewnątrz.
2. SŁUCHANIE KLIENTA
Podkreślanie jakości naszego zaangażowania i obsługi klientów dla wzmocnienia wizerunku Przedsiębiorstwa Handlowego
"ARTPOL” – Artur Popławski jako wysokiej klasy partnera oferującego produkty zgodne z oczekiwaniami naszych odbiorców.
3. UDOSKONALENIE ZASOBÓW
Optymalizacja wykorzystywania naszych zasobów w celu zdobywania nowych rynków, a zarazem dążenie do poprawy rentowności
poprzez efektywniejsze wykorzystanie środków, zapewniające trwały rozwój.
4. INNOWACYJNOŚĆ
Ciągły rozwój innowacyjnych sposobów rozwiązywania problemów we wszystkich obszarach działalności.
Wartościami tymi kierujemy się wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również na zewnątrz, w relacjach z naszymi partnerami.
Cztery wartości, ustalone dla całego przedsiębiorstwa, podkreślają naszą tożsamość i są czynnikiem decydującym o trwałym
i zyskownym rozwoju.
1. ETYCZNA POSTAWA
Budowanie relacji między wszystkimi pracownikami naszego przedsiębiorstwa, opartych na wzajemnym szacunku i zaufaniu,
a w ten sposób promowanie szczerej komunikacji wewnętrznej oraz rzetelności w kontaktach na zewnątrz.
2. SŁUCHANIE KLIENTA
Podkreślanie jakości naszego zaangażowania i obsługi klientów dla wzmocnienia wizerunku Przedsiębiorstwa Handlowego
"ARTPOL” – Artur Popławski jako wysokiej klasy partnera oferującego produkty zgodne z oczekiwaniami naszych odbiorców.
3. UDOSKONALENIE ZASOBÓW
Optymalizacja wykorzystywania naszych zasobów w celu zdobywania nowych rynków, a zarazem dążenie do poprawy rentowności
poprzez efektywniejsze wykorzystanie środków, zapewniające trwały rozwój.
4. INNOWACYJNOŚĆ
Ciągły rozwój innowacyjnych sposobów rozwiązywania problemów we wszystkich obszarach działalności.